Nu är jag trött † 2011-03-27 @ 20:05:26




Nu har jag gjort vettig sak nr 2 idag, vilket är att rensa min garderob! Jag kommer skänka bort en jädra massa men det finaste tänkte jag sälja. Jag lägger upp bilder nästa vecka, kanske någon här vill köpa! Det finns både kläder och skor och det kommer att vara billigt! Men nu är jag trött, önskar man var lika snygg som tjejen på bilden men ja, det kan man ju glömma ha ha.

♥ In English
Now I'm done with good thing nr 2 for today, I have cleaned my waredrobe! I will giva alot for charity, but some nice snuff I will sell. I'll put some pictures up next week, mabey someone here wants to buy! It's both clothes and shoes and it will be cheap! But now I'm tired, wish I was as good looking as the girl in the picture, but I'm sure I can forget that ha ha


Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Frida Widmark

vilka vackra bilder du har på din blogg måste jag säga :)

2011-03-30 @ 20:03:41 † URL: http://widmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...