Pamela Love designar för Topshop † 2011-03-27 @ 13:10:16


Jihouu glad jag blv när jag fick veta att Amerikanska smyckesdesignern Pamela Love (till höger i bild) ska släppa en kollektion på Topshop! Hennes smycken faller mig helt i smaken, inspirerat av naturen men med like mörkare inslag. Jag har tidigare skrivit om hennes smycken här. Kollektionen ska släppas i april. 

♥ In English
Oh I was really happy when I found out that the american jewellerydesigner Pamela Love (to the right) will design a collection for Topshop. I really like her jewellery, inspired by nature but with a darker undertone. I've wrote about her before, read more here. The collection will be released in april.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...