Äntligen med dator igen † 2011-05-15 @ 20:18:55

Bilder av RIĆOR

Oh så mycket fix det vart sista dagarna! Jag har köpt ny dator och det har vart lite pill att komma igång, därför har mina uppdateringar vart lite sisådär senaste två dagarna. Och imorgon åker jag och killen på semester till Cypern där vi ska hälsa på en kompis som bor i Paphos. Ska bli så härligt med ledighet!! Igår var jag även och kollade på killen när han tävlade i enduro och cross. Han var så duktig :) Riktigt svår sport, jag är imponerad!

Så det har inte vart mycket tid över till att fixa allt för att komma igång med MARYOX shoppen. Men jag ska lägga upp en liten preview på hur det ser ut, mer om det i nästa inlägg!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...