MOSS! † 2011-05-10 @ 20:40:17

Bilder från WEHEARTIT.COM

Slänger upp lite Kate bilder här som jag försökte få upp häromdagen när blogg.se struulade! Kate, så cool. 
Good News - fick tröjorna idag och de var så snygga! Blev skitnöjd! Och jag är svår att tillfredsställa ;) Ska plåta dem i veckan och sedan kan man köpa :) Kommer även en tävling strax där du kan vinna ett linne. Problemet är bara att jag är bortrest nästa vecka, så vill inte dra igång en massa och sedan bara lämna det hux flux. Men en tävling blir det nog innan jag drar :)

† † †
Some nice Kate pics here, I tried to put them up yesterday but blogg.se was fucked up. Kate is cool. Good News - got the tanktops today and they were soo nice! I'm really pleased, and I'm hard to please ;) I will take photos of them this week and then you can buy them :) I will also have a competition where you can win one tanktop. The problem is I'm going on wacation nect week, so I dont want to leave stuff I've started before the trip. But I think a competition will be up before I leave :)
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh tack snälla du! :)

2011-05-10 @ 21:50:28 † URL: http://zoologischer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...