Musiktips - The Evpatoria Report † 2011-05-04 @ 17:47:25


the-evpatoria-report.net

Wiioo inatt sov jag helt OK! Fantastic feeling! Jag tog ett bad, lyssnade på musiktipset ovan (The Evpatoria Report, mycket bra band) läste lite bok och somnade in samtidigt som jag gick igenom alfabetet långsamt i mitt huvud ha ha! Men det funka! Nu ska jag hem från jobbet och laga köttfärssås och spaghetti. På fredag hämtar jag mina färdigtryckta tröjor, de kommer se ut så här, om allting har gått rätt till hos tryckeriet :)
En till glad nyhet! Patti Smith ska ha en konsert i Stockholm i samband med Polar Music Prize, den 31 augusti <3

† † †
Wiioo last night I slept okay! Fantastic feeling! I took a bath, listening to The Evpatoria Report (very good band), read a little book and fell asleep while I went through the alphabet slowly in my head ha ha! But it worked! Oh, and on Friday I will get my printed shirts, they will look like this, hopefully ;)
One last good news! Patti Smith will have a concert in Stockholm in connection with the Polar Music Prize, on 31 August <3
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...