Nu åker jag till Cypern i en vecka † 2011-05-15 @ 21:25:18

Bilder tagna av Lipford Street 391

Kom över ett par bilder tagna av Lipford Street 391 som jag ville visa, de är så fina! Är ungefär detta stuk jag tänkt mig när jag ska plåta lite bilder för MARYOX. Nu ska jag måla naglarna och gå och lägga mig. Ska upp klockan 05.00 för att bege mig mot Cypern :)

† † †
Found a couple of lovely pics by Lipford Street 391 I wanted to show you, they are so nice! It's something like this I have imagined to shoot for MARYOX. Now I'm going to paint my fingernails and then go to sleep. Will wake up 05.00 am and travel to Cyprus :)
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...