Snart soffan † 2011-05-29 @ 20:07:48

I skrivande stund står min kille och klagar på att jag inte hjälper till med maten så ska skriva ett snabbt inlägg och sedan hjälpa till ;) 

Det är roligt att det börjar droppa in lite tävlande till min tävling :D Önskar att alla kunde vinna men får fixa fler tävlingar i framtiden helt enkelt. 

En annan rolig sak som hänt i dagarna är att jag kommer ta hjälp av en skitduktig tjej som som ska plåta några bilder till min kommande webshop! Ni ska få se sedan när det är klart, kommer nog bli skitbra! 

Ok, nu mat, sedan film, sova.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Tack för dina fina ord. Kommer att bli grymt. :)

2011-05-30 @ 14:32:06 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...