Vanessa Paradis † 2011-05-12 @ 10:44:19


Bilder från WEHEARTIT.COM

Vanessa Paradis, så ljuvlig!
Usch jag känner jag har svårt att hinna med allt jag vill :( Ikväll hoppas jag hinna plåta de nya linnena! Allt kommer bli så mycket bättre när jag kan jobba med mitt egna företag på heltid, längtar!!

† † †
Vanessa Paradis, so lovely! 
Ugh, I feel I have difficulty keeping up with everything I want :( Tonight I hope I have time to take photosh of the new tanktops. Everything will be so much better when I can workwith my own business full time, can't wait!!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...