Min nya blogg & shop † 2011-10-05 @ 21:08:02

Hello på er! Jag har lite goda nyheter att leverera! Jag har funderat en tid på att öppna upp en egen webshop med nytt namn och nu har jag väl kommit en liiiten bit på vägen. Jag har ett nytt namn som är "blackbow" och i min nya blogg kan du handla mina egendesignade linnen och smycken. Mitt nya tillhåll är www.blackbow.se. Där kommer du bl.a. hitta några nya smycken med väl utvalda delar inköpta från olika hörn i världen. Stilen är en skön vintage/punk/rockstil utan krusiduller. Jag har massa fina smyckesdelar här hemma som ska tillverkas till tjusiga ting, så det kommer att fyllas på med nytt med tiden. Jag har också några T-shirtidéer på G. Här näst kommer jag trycka upp några magtees, så de kommer förhoppningsvis in nu till hösten.

Som ni kanske ser så hade jag lite idétorka när jag designade nya bloggen, så du kommer känna igen dig härifrån ;-) 

Denna blogg kommer finnas kvar, men kan hända att jag går över helt till blackbow.se så småningom. Jag informerar om det i sådana fall :-) Och det kommer en riktig webshop med betalningslösning och hela beletten med tiden, mitt nya mål är innan årsskiftet. Men tills vidare kan ni alltå handla och inspireras i nya bloggen. 

Hoppas ni tittar förbi, lämna gärna en kommentar om vad ni gillar och vill se mer av.
Kram på er!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Så spännande! Och så fin design du fått till på nya sidan. Gillar loggan skarpt!

2011-10-06 @ 15:46:25 † URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...