Liner & News † 2011-09-29 @ 21:29:20

Hej på er! Imorgon har ännu en vecka gått. Jobba, äta, sova, jobba äta sova....Men näe jag ska sluta klaga och istället kämpa på och försöka för en gångs skull få ut min webshop som legat o lurat i en evighet nu! 

Här kommer lite skön eyeliner inspiration så länge.

Jag kan ju visa lite nyheter som kommer i shoppen! Detta är två av de nya smycken som jag tillverkat, de är mina personliga favoriter. Materialen jag hittat är en blandning av vintage och nytt, jag älskar den råa vintagelooken. 

Cone Spike Necklace, 159 kr


Silver Bullet Earrings, 99 kr

Något som ni gillar?
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Jag gillar halsbandet, grymt! Vore även kul om du knåpade ihop ett kors/ben-halsband, liknande det från bloodmilk. :)

2011-10-04 @ 16:44:15 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...